Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Якість телекомунікаційних послуг

Базовий перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв’язку, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2011 році

(затверджений рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05.08.2010 № 363)   
Найменування показника якості телекомунікаційної послуги Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (затверджено наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 22.02.2010 № 91) Досягнутий рівень за звітний рік Запланований рівень на поточний рік
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час не менше 90 % 97,75%   не менше 90 %
Відсоток справних таксофонів не менше 90 % 97,98% не менше 90 %
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік не більше 0,2 0,001 не більше 0,2
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час не менше 65 % 70,1% не менше 65 %
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік 0,8 0,087% 0,8
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) не більше 1 % 0,013 не більше 1 %
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування не більше 1 % 0,096% не більше 1 %
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування не більше 1 0,010% не більше 1 %
     

Базовий перелік показників якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2011 році

(затверджений рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05.08.2010 № 363) 
Найменування показника якості телекомунікаційної послуги Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (затверджено наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 19.03.2010 № 147)   Досягнутий рівень за звітний рік Запланований рівень на поточний рік
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) не більше 1 %   0,003% не більше 1 %  
Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги не більше 1 %   0,006% не більше 1 %  
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування не більше 1 %   0,007% не більше 1 %  
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування не більше 1,5 %   0,022% не більше 1,5 %  
   


Чернiвецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, м. Чернівці, 58001, вул. Університетська, 3

Зворотний зв'язок