Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Можливі проблеми та їх рішення

  • П.: Як правильно подзвонити в службу технічнї підтримки?
    В.: Для того щоб прискорити вирішення проблем, будь-ласка, перш за все зберіть наступну інформацію:
    1. Який тип підключення використовується: комутований доступ за договором, відкритий доступ, ОГО?
    2. Визначіть суть проблеми: не вдається з'єднатись з інтернет, з'єднання нестабільне, непрацюють деякі програми (наприклад не вдається отримати пошту)?
    3. Який модем ви використовуєте - зовнішній, чи внутрішній (вбудований в комп'ютер). Якщо можливо, запишіть модель модему.
    4. Для зовнішнійх модемів: які сигнали горять на модемі?
    5. Для користувачів ОГО: який режим використовує ваш модем (брідж/роутер). Примітка: Якщо з'єднання встановлюється автоматично після запуску модема, то модем працює в режимі роутера. Інакше - бріджа.
    6. Яку операційну встановлено на вашому комп'ютері?
    7. Якщо операційна система видає повідомлення про помилку, будь-ласка, запишіть код помилки та (або) текст повідомлення.
    8. Згадайте логін та пароль доступу до інтернет (для комутованого з'єднання та ОГО).

  • П.: Що робити, якщо не відкривається сайт, або сайт працює повільно (низька швидкість отримання даних)?
    В.: Перш за все перевірте, чи не запущено на вашому комп'ютері програм, які можуть додатково завантажувати канал передачею інших даних. Це такі програми як менеджери закачки (наприклад: DownloadMaster, FlashGet, RapidGet), клієнти p2p (наприклад: eDonkey, BitTorrent). Віруси також можуть погано впливати на швидкість передачі даних. Перевірте, чи відкриваються інші сайти, наприклад my.ukrtelecom.ua. Якщо не вдалося відкрити інші сайти, зверніться в службу підтримки.
    Якщо сайти відкриваються, запустіть команду tracert - для цього натисніть кнопку "Пуск", в меню виберіть пункт "Выполнить" та в полі вводу наберіть cmd. Натисніть Enter. У  вікні що відкриється, наберіть  tracert  "ім'я сайту". Натисніть Enter. Програма виведе на екран кілька рядків: цифри в цих рядках - час пересилки пакетів через проміжні вузли мережі інтернет. Якщо в якомусь з рядків числа дуже великі (порядка тисячі мілісекунд) це означає що мережа перевантажена в даному напрямку, спробуйте відкрити сайт пізніше.
    tracert

  • П.: Підчас отримання пошти з'єднання з сервером рветься і я не можу отримати пошту.
    В.: Скористайтесь веб-інтерфейсом поштового сервера. Закрийте поштову програму і запустіть  веб-броузер. Якщо ваша поштова скринька належить системі "Укрпост", зайдіть на сайт http://ukrpost.ua. Після авторизації з допомогою вашого логіна та пароля ви зможете переглянути пошту на сайті.

  • П.: Я підключився до мережі інтернет, але не можу відкрити жодну сторінку крім my.ukrtelecom.ua.
    В.: Згадайте чи сплатили ви за послуги зв'язку - можливо надання послуг доступу до інтернет тимчасово припинено через заборгованість. Якщо ви користуєтесь послугою ОГО - упевніться що ви працюєте з логіном і паролем, зареєстрованими для цього номера телефону.



Чернiвецька філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, м. Чернівці, 58001, вул. Університетська, 3

Зворотний зв'язок